تیزر تبلیغاتی

تجربه های شخصی من در ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی

تجربه های شخصی من در ساخت تیزر تبلیغاتی

معرفی مینی رکوردر بلک مجیک HyperDeck Studio Mini

مینی رکوردر بلک مجیک که از لحاظ ظاهری مینیاتوری شکل و بسیار کوچک است و با نرخ 10 بیت  4:4:2 ویدیو های شما رو ضبط میکند. از لحاظ کاربری نیز پرتابل بوده و امکان استفاده در هر مکان برای آن مهیا می باشد. یک گزینه مناسب برای ساخت فیلم تبلیغاتی با کیفیت بسیار بالا.

در واقع شما رکوردر تصویری تهیه کرده اید که در کمال کوچکی و ریزنقشی، ضبط و پخش را با کیفیت برودکست ۱۰ بیت و تحت عنوان ProRes که بر روی کارت های SD و UHS-II فعال است، به شما تحویل می دهد.

رکوردر تصویر HyperDeck Studio Mini شامل ویژگی های بسیار حرفه ای می باشد:

  • ۶G-SDI برای کار تا فرمت ۲۱۶۰p30
  • HDMI 2.0 جهت مانیتورینگ
  • دو جایگاه کارت SD جهت ضبط بی وقفه
  • و خروجی دارای Sync Generator که امکان بهره بری زنجیره ای از چندین رکوردر را می دهد

البته مهمترین ویژگی این دستگاه، که موجب گردیده تا رتبه یک فروش رکوردر تصویر را از آن خود کند، دو اسلات مموری کارت SD است که سبب میشود هیچ لحظه ای از مراسم را از دست ندهید.

کیفیت برودکست در ضبط و پخش که همیشه در دسترس شماست

رکوردر تصویر HyperDeck Studio Mini مطمئنا گزینه مناسبی برای رکوردر اصلی مراسمات زنده ای است که دارای چندین دوربین هستند.

ضبط بدون توقف

همچنین رکوردر تصویر HyperDeck Studio Mini دستگاهی مناسب برای پخش انواع کلیپ یا پخش مستقیم روی آنتن بشمار می رود. یا حتی از آن میتوان در سالن های کنفرانس که دارای تلویزیون بزرگ (دارای HDMI) می باشند، برای نمایش فیلم های ضبط شده یا درحال ضبط بهره برد.

از آنجائیکه شما قادر میباشید تا playback را تنظیم بنمائید و چندین واحد را به یکدیگر متصل بنمائید، بنابراین رکوردر تصویر HyperDeck Studio Mini ایده آل جهت ویدئووال های با رزولوشن بالا است.

مینی رکوردر بلک مجیکHyperDeck Studio Mini  دارای 2 اسلات رم SD برای ضبط بدون توقف است. هنگامی که مموری کارت در هنگام ضبط پر می شود ضبط به طور خودکار بر روی کارت بعدی ادامه می یابد. این به این معنی است که شما هرگز نباید نگران ازدست دادن یک پلاتن یا شات  باشید.بنابراین می توانید یک کارت کامل را برای یک خالی تعویض کنید در حالی که ضبط در اسلات دیگر ادامه می یابد! هر اسلات دارای یک چراغ نشانگر است که رنگ را برای نمایش وضعیت تغییر می دهد تا بلافاصله بدانید کدام کارت در حال استفاده است. هر دو ضبط کننده از PCB داخلی شخصی استفاده می کنند که می تواند جایگزین شود زیرا حافظه از زمان استفاده سنگین فرسوده می شود.

اتصالات و ورودی های  حرفه ای مینی رکوردر بلک مجیک:

رکوردر تصویر HyperDeck Studio Mini دارای اتصالات حرفه ای و کارآمدی است:

  • ۶G-SDI connections
  • SD, HD and Ultra HD formats up to 2160p30
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.